Філософія HumanKind

Філософія HumanKind

Watch
Лео Бернет Україна розробила новий логотип та корпоративний стиль для лідера юридичного ринку України

Vasil Kisil & Partners

Лео Бернет Україна розробила новий логотип та корпоративний стиль для лідера юридичного ринку України

Зміни породжують виклики. Виклики – це нова можливість. Можливість давати впевненість. Впевненість у силі права. Права на справедливість. «Василь Кісіль і Партнери» - провідна компанія на ринку юридичних послуг. Це визнаний лідер, який йде в ногу з часом та стоїть на чолі інноваційних змін. Лаконічність форм та простота нового логотипу вигідно підкреслюють статус лідера та відображають ключові цінності бренду.

Mood Box - настрій з доставкою Close

ping-pong.ua

Mood Box - настрій з доставкою

Часто голод змушує людей злитися в очікування їжі. Тому ми перетворили звичайну коробочку тайської їжі на коробочку настрою. Разом із замовленням від ping-pong.ua клієнт отримує випадковий подарунок від випадкової людини, що замовляє їжу. Тепер його черга здивувати наступну людину. Всі ці милі дрібнички, які люди відправляють один одному абсолютно безкоштовно, створюють ланцюжок хорошого настрою, радості та єднання. Ніхто не знає, від кого та яким буде наступний подарунок. Таким чином, ping-pong.ua надихає людей не тільки насолоджуватися хорошою їжею, а й спілкуватися на новому рівні, і робить жителів великого Києва трохи ближчими один до одного.

Watch
Більше ніж бізнес Close

Київстар Бізнес

Більше ніж бізнес

Кажани, дресировані голуби та білі миші. Ансамбль барабанщиць та левітація. Механічні помідори та англійська королева -- за 4 спільних роки Leo Burnett та Київстар Бізнес створили новий смарт-формат нешаблонної B2B комунікації. Цікаві проекти – гідний результат продуктивної роботи агенції та клієнта.

Watch
Танці Leo на заправці! Close

WOG

Танці Leo на заправці!

Танці та крики радості на заправках стали звичною справою після запуску кампанії «Заправся квартирами на WOG». Щирі, навіть трохи божевільні прояви емоцій – рідкість для акційних роликів. Але як буде поводити себе людина, яка приїхала заправити машину на АЗС WOG– та несподівано стала володарем квартири у Києві? Рекламна кампанія стартувала на ТВ, радіо та зовнішніх носіях 7 червня.

Watch
Маємо відповідь! Close

УкрСиббанк

Маємо відповідь!

Прямі запитання людей та чесні відповіді – саме такою стала іміджева кампанія для УкрСиббанку. Кампанія готувалася за допомогою реальних споживачів та психологів для того, щоб банк зміг максимально дізнатися про справжні потреби людей та відкрито з ними спілкуватися.

Watch
Нове обличчя «Мобілочки» Close

Мобілочка

Нове обличчя «Мобілочки»

Інноваційне ведмежа, на яке можна нажати, як кнопку на гаджеті? Команда Leo Burnett Ukraine відкрила нову, технологічну еру існування логотипу «Мобілочки». Ми наділили героя бренду сучасними якостями, зберігши доброзичливий образ існуючого лого. Тепер ведмедик став інноваційним, динамічним, цікавим – справжній експерт у сфері сучасних технологій. Разом з оновленим персонажем та іншими корпоративними елементами Leo Burnett зняли для Мобілочки відеоролик, що анонсує старт продажів побутової , аудіо- та відеотехніки у мобільній мережі бренда.

Watch