Філософія HumanKind

Філософія HumanKind

Watch
GPC

GPC

Міжнародна комісія з оцінки творчого продукту – Global Product Committee (GPC) – це інструмент, за допомогою якого ми оцінюємо творчий рівень робіт та ступінь впливу креативної ідеї на бренд з точки зору HumanKind. На засідання GPC, які Leo Burnett Worldwide проводить щоквартально, усі офіси мережі надсилають найкращі роботи. Ідеї оцінюються за шкалою «7+», яка була розроблена у 1992 році. Головна мета проведення GPC – привнести в роботу агентств більше драйву, заохочувати людей до створення яскравих та видатних ідей, котрі будуть змінювати цей світ на краще. І це працює. За останні п’ять років кількість «Канських левів», присуджених агентствам мережі Leo Burnett, зросла втричі. Бренди, які систематично створюють рекламу рівня 7+, збільшують свої продажі значно краще, аніж ті, чия комунікація оцінюється нижче 7.

Яблучна історія

Яблучна історія

Щоб прикрасити офіс, на стійку в приймальні поставили вазу з яблуками, котрими міг пригоститися будь-який відвідувач. Чутка про подібну щедрість викликала шквал обговорень. Один журналіст уїдливо сказав: «Ось побачите, скоро Лєо Бернетт почне продавати яблука за рогом офісу, а не роздавати їх задарма». Але скептикам було невідомо про рідкісне поєднання концептуального бачення та логіки, притаманне Лєо: «Коли економіка на дні, єдиний шлях – нагору». І виявилося, що він мав рацію. Компанія «Leo Burnett» виросла в одне із найбільших агентств у світі. Всі офіси і до цього дня слідують «яблучній» традиції. Це символ турботи та небайдужості до співробітників, клієнтів та гостей.